Research in Germany – Join our guided propsal workshop
Marti, 13 mai 2025, postat de Ronkov Lucian
Centrul de Informare DAAD din București, împreună cu lectorii DAAD din cadrul Universității din București și Universității Politehnica din București, organizează și în vara acestui an un „Proposal Writing Workshop” în limba engleză, susținut de un cadru didactic universitar din Germania. Titlul evenimentului este: „Research in Germany: Join our guided proposal workshop.”
Cine poate participa? Masteranzi sau doctoranzi înmatriculați la o instituție de învățământ superior din România, de la toate disciplinele academice.
Când? în data de 30 mai 2025, între orele 10:00 și 16:00
Unde? Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, Biblioteca Centrală
Ce se oferă?
- O prezentare cuprinzătoare a spațiului german de cercetare inclusiv cu programe în limba engleză;
- Consiliere practică privind proiectul de cercetare și accesarea unui grant;
- Vei învăța cum să scrii un proiect de cercetare;
- Vei învăța cum să formulezi un proiect pentru un grant;
- Activități în echipă și feedback;
- Posibilități de Networking;
- Prânz și cină.
Cum se aplică? Se completează următorul formular: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeP_5Y8AVqR44-KpSs-2x02C52cKGM7q0-D2CQSu-yLU_WsAw/viewform?usp=header
Termen limită de aplicare: 25 mai 2025.
În data 26 mai 2025 se va trimite un e-mail tuturor celor care se înscriu, cu mai multe detalii despre eveniment.
Numărul de participanți este limitat!
Cheltuielile de deplasare și cazare nu vor fi acoperite!
Mai multe detalii despre workshop se găsesc pe pagina noastră www.daad.ro/workshop.
Căutare
Postări recente
- „START-UP NATION – ROMÂNIA”, ediția 2024-2025
- Evenimente științifice în cadrul Departamentului de Mecanică și Rezistența Materialelor
- Bursele ANIS 2025 – Ediția a VIII-a
- Workshop UEFISCDI – Adaptarea ofertei educaționale la solicitările pieței muncii prin fundamentarea politicilor din domeniu pe bază de date
- Înscrieri pentru Vidzeme UAS Innovation Co-creation Laboratory 2025