Îmbunătățirea serviciilor oferite de Direcția Socială din cadrul UPT
Joi, 23 noiembrie 2023, postat de Ronkov Lucian
Suntem preocupați permanent de îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite de unitățile Direcției Sociale , în locațiile de deservire: Cantina Studențească, Casa Politehnicii nr.1, Fast food-ul MV, Bufetul Electro și Casa Politehnicii nr.2.
Satisfacția clienților este un indicator esențial al performanței unităților noastre în cadrul sistemului de management al calității al UPT, analiza satisfacției clienților interni și externi și gestionarea eficientă a sugestiilor/ sesizărilor, fiind componente de bază pentru asigurarea calității serviciilor .
În acest proces de îmbunătățire, suntem deschiși la toate sugestiile studenților, angajaților universității, clienților externi, care ne pot oferi idei despre cum am putea îmbunătăți serviciile de masă.
Vă invităm să contribuiți la acest demers și să interacționați cu noi online, la adresa de email sugestii.cantine@upt.ro.
Așteptăm cu interes sugestiile dvs. privind calitatea serviciilor de masă, diversificarea meniurilor, siguranța alimentară, interacțiunea personal deservire-client, scurtarea timpului de așteptare/servire , ambianța creată în locurile de servire a mesei, precum și orice alt criteriu de abordare îl considerați important.
Vă mulțumim mult pentru efortul dvs.!
Căutare
Postări recente
- Potențiale centre de excelență pentru cercetare aplicată E³UDRES² (pCoE).
- Informare privind lansarea de către MAE a selecției pentru premiul național „Ambasador Mihnea Constantinescu” 2025 pentru combaterea antisemitismului și discursului instigator la ură
- Ceremonia de acordare a titlului de Profesor Onorific domnului Professor PhD Qingyan Meng
- Semn de carte aniversar – sărbătoriții lunii decembrie
- Monografie de conf.dr.ing. Anghel Cernescu, de la UPT, publicată de prestigioasa editură Elsevier