Creșterea impactului cercetării în științe socio-umane în era digitală
Vineri, 4 noiembrie 2022, postat de Ronkov Lucian
În contextul Săptămânii mondiale a calității (7-11 noiembrie) și în cadrul Zilelor Facultății de Științe ale Comunicării, Departamentul de Comunicare și Limbi Străine (DCLS) din Universitatea Politehnica Timișoara organizează primul eveniment sub genericul „Creșterea impactului cercetării în științe socio-umane în era digitală”, ca răspuns la provocările pe care le presupune activitatea științifică de top.
Managementul cunoașterii, ca direcție stabilită în Declaraţia rectorului privind politica de asigurare a calităţii în Universitatea Politehnica Timişoara, presupune o bună stăpânire a instrumentelor digitale, pentru toate aspectele vieții academice. Performanța în cercetare este probată de publicarea rezultatelor științifice în reviste de mare prestigiu, în condițiile unei diversități uluitoare de paradigme și standarde.
Înțelegând aceste provocări și pornind de la sloganul propus pentru 2022 pentru săptămâna calității, „Quality conscience: doing the right thing”, Departamentul de Comunicare și Limbi Străine organizează luni, 7 noiembrie, începând cu ora 16:00 atelierul de lucru „Eficiență și acuratețe academică prin utilizarea de software specializat”, condus de prof. univ. dr. habil. Vasile Gherheș. Garanția calității în activitate, inclusiv în cea de cercetare, este o condiție esențială în sporirea reputației și în menținerea unei poziții onorante în clasamentele universităților la nivel național și internațional.
Căutare
Postări recente
- ROBO-STEP: Stagii de practică în Mecatronică și Robotică la UPT
- Apel propuneri proiecte - Program Interreg IPA România-Serbia
- Bursă pentru Școala Internațională de Vară organizată de Universitatea de Științe Aplicate Fulda (Germania)
- Târg de Crăciun caritabil la Facultatea de Mecanică
- Competitia Proiecte complexe bilaterale România - Statele Unite ale Americii – din cadrul 5.8 - Programului Cooperare europeană și internațională 5.8.3 - Subprogramul Bilateral/Multilateral